Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval 1 maand. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan 1 maand ook acceptabel zijn.

Er zijn een aantal uitzonderlijke situaties waarin er geen garantie geldt, we zijn hier graag vooraf duidelijk over en sommen ze hieronder voor je op:

  • Normale slijtage van een product valt niet onder de garantie. Bijvoorbeeld stof van een gordijn die gaat rafelen na een aantal jaren gebruik, valt niet onder de garantie.
  • Opzettelijke schade valt niet onder garantie. Bijvoorbeeld opzettelijk een gordijn kapotknippen, levert geen nieuw gordijn op.
  • Als je de producten gebruikt op een andere manier dan dat de handleiding of normaal gebruik toelaat en het product gaat stuk, dan geldt hiervoor geen garantie. Bijvoorbeeld wanneer je aan de gordijnen trekt/hangt waardoor ze scheuren.
  • Een aanpassing door een andere partij dan een van onze erkende reparateurs valt ook niet onder de garantie. Het is daarom belangrijk om altijd eerst contact met ons op te nemen bij defecten.
  • Blootstelling aan de elementen. Bijvoorbeeld verkleuring van de zon aan het gordijn, valt niet onder de garantie.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@mondecor.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu